17 ÅR I STADEN

Tjeenareee!! idag är en jävligt bra dag! Det är nämlingen så att jag föddes för exakt sjutton år sedan. Okej, egentligen ingen big deal. Nu för tiden är de ju liksom inte samma sak att fylla år, pirret i magen när man går och lägger sig på kvällen innan är ju inte direkt densamma. Men ändå, presenter osv är ju alltid lika roligt!

Har idag haft matte nationella hela dagen, inte det roligaste att spendera sin födelsedag på men men. Jag tog de med en klackspark och lät de gå som de gå, tror iallafall de gick okej! Nu efter en riktigt god middag sitter jag och leker med min nya dator, hihii

Vädret idag har varit underbart, nu är de snart sommar på riktigt, galet underbart!




Måste bara skryta om att jag hållit mej ifrån godis i en fukkiing månad, rätt så stolt, idag slog jag däremot på stort och testade denna choklad. Helt okej men inte den godaste!



Mina underbart roliga vänner hade satt upp lappar i skolan, man kan ju inte göra annat är skratta. Så jävla goa!! (även fast städtanterna tyckte de var så fult pyntat så att dom tog ner dem flesta, haha!)



image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0