THE DAY BEFORE TOMORROW

Har haft en helt otroligt stressig dag. Hade först "sesam-dag" på skolan, vilket kort och gott betyder att vi har haft sexualkunskap hela dagen, lite annorlunda sådär haha! Sen hem och direkt iväg och rida Electra. Nu sedan jag kom hem från det har jag i panik suttit och försökt få ihop en iallafall helt okej engelska uppsats.

Nu ska jag unna mig själv riktigt gott fika framför big brother!
godnatt

image description
image description
Jag vet att de är så gott som värdelösa bilder ni får men jag har somsagt inte haft tid att fixa några andra..


Kan ju iallafall passa på att säga att jag tog fram moppen idag, det känns riktigt bra kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Sötan! :)

allt bra? :)



kram

2012-03-29 @ 11:49:09
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Kristine

Vilka hårprodukter använder du och kan du inte visa vilket smink du använder? :)

2012-03-30 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0