Saknade vänner.

Hallå alla läsare! Lovet börja dra sig mot sitt slut, känns inge vidare. Dock så tänker jag göra det bästa av tiden som är kvar!

Idag så har jag bara tagit de lugnt och gjort massa behövligheter. Sen åkte jag Freja och Hanna till stallet och red, kul att få träffas alla tre igen. Varit lite dåligt med de eftersom alla är så bortresta på loven ;) bilden i inlägget nedanför säger väl ganska mycket om hur kul vi brukar ha det innan våran lektion :D

Idag har också Frida den lilla negern kommit hem från värmen. Ja jag är avundsjuk på henne. Haha men nu är hon iallafall hemma och imorgon träffas vi alla och drar förhoppningsvis på party :D

image description

 


Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas du får en jättetrevlig lördag!! ^^

2012-03-10 @ 10:28:44
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0