Makes me feel like a mad girl on the run

Agnes klagade på min dåliga bloggning och kan inte precis säga emot henne, har varit för slö för att blogga bra på senaste tiden!

Dagen har bestått av studiebesök hos kommunen, styrketräningspass på lunchen och matteprov på eftermiddagen, nu blev ni avis va? Vilken perfekt dag :):):) Eller inte..

Imorgon däremot så är vi lediga så då planerar jag att ta en riktigt lång sovmorgon och ta det lugnt hela dagen, om ni har tur kanske jag även slänger upp några inlägg här på bloggen!

Bild på Binaz som hänger i kommunhuset!


Kommentarer
Postat av: Johan

Nej Freja, du är inte ledig! Du må ha missuppfattat mig så jag vill att du kommer på idrottslektionen.



Mvh Johan

2012-03-20 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0