THE WAY YOU FIGHTING FOR US

På senaste hopplektionen med Kotten gick allt så jävla bra! Jag blir lika fascinerad varje gång han sköter sig, för ett par månader sedan var detta helt otänkbart. I dagens läge är jag mer nöjd över utvecklingen och det faktum att vi faktiskt har klarat av detta tillsammans, än höjder och resultat. Jag var så jäkla nära att ge upp men har nu fått det bevisat för mig att man aldrig ska göra de, det löser sig!

Vi har alltså gått från att han drar iväg och försöker kasta av mej efter ett pyttelitet språng:




Till att vi nu har klarat flera lektioner i sträck utan minsta antydan på det, och kan dessutom hoppa iallafall lite högre språng utan att han exploderar:

image description

Nu siktar vi mot sommarens tävlingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0