Beyoncè Heat Rush

Efter skolan idag tog jag och Frida oss en snabb runda på stan. Vad jag köpte ser ni på bilden.

Tycker det är så otroligt svårt att köpa parfym, kan ju lätt vara bland de svåraste som finns! Haha, dels så är det svårt att välja också tycker jag att dom luktar så annorlunda när man använder den jämfört med när man luktar på den i butik. Var sugen på escadas nya men gick istället på en gammal goding, den valde jag mellan redan förra gången jag köpte parfym, blir nog bra dedär :D

Nu ska jag skriva en filmanalys på tyska och ett tal på engelska. Vad vill skolan? Svårt att hålla sig till svenska eller hhah?

Hörshej.


Kommentarer
Postat av: Hanni

Åh den där luktar så gott, och somrigt! Har också den :D hörs hej!

2012-03-14 @ 18:51:13
URL: http://hannaelinmarie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0