vi två kan aldrig börja om igen.


allt var så jävla mycket bättre förut, hur fan kunde allt försvinna påengång? fanfanfan

åker iväg till stallet med freja och hanna om bara ett litet tag #hoppgruppen

Ikväll tänker jag slänga mig i sängen, lägga mig under ett varmt täcke, slå på One tree hill och stanna där!
Imorgon kväll hittar jag och mina fina vänner förmodligen på något roligt men idag känner jag för att bara ta det lugnt,
less på skolan utabarahelvete!
less på att behöva ta beslut och välja massa saker, det kan ju vara det absolut värsta som finns, man ångrar alltid de man valt!





Kommentarer
Postat av: evelina

sv; ja, inte något speciellt!:) sen ska jag kolla ponnyakuten!:)Lägger till er nu!

2012-01-22 @ 17:47:24
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0