älskade kottis!

Igår hoppade jag först min söta häst för inger.
Red fram utomhus och gick sedan in i ridhuset och hoppade. Hängde löst några gånger kan jag ju klart säga, han var på sitt glada och galna humör.. På slutet blev han iallafall lugn och fin och vi fick till några riktigt bra språng!










Efter de körde vi en liten photoshoot påväg till hagen! ;D




hur jävla hopplöst de än känns ibland så kommer jag aldrig låta någon få ta dig ifrån mig!



Kvällen blev helt okej med lite folk hemma hos rasmus :D

Nu sitter jag med nyfärgat hår och ångesten över matteprovet jag har på tisdag kommer krypande, seeya!


Kommentarer
Postat av: evelina

Jätte fin blogg!

Vad ska ni göra idag då?



Hoppas ni får en toppen söndag!!:)

Följa varann via bloglovin?

2012-01-22 @ 17:02:33
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0