This time I've got nothing to waste

Hade en riktigt kul kväll igår hos Frengen med massa härliga människor! Vi spelade några sällskapsspel och det blev riktigt mycket skratt!
Jag och Binaz missade bussen som gick upp till Frengen så vi bestämde oss för att ta en taxi, för skoj skull liksom, hahah älskar hur spontana vi är! Så vi tog en taxi, blev 100 kr istället för ungefär 15 som det skulle ha blivit med buss, men det var fan värt det!

Idag ska jag verkligen sätta mig in i plugget och försöka göra en genetikuppgift på ca 5 sidor, inte så kul kanske, men jag får ha i tanken hur skönt det kommer bli att bli klar!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: binaz

hahaha en taxi lixom! älskar oss! haha

2012-01-14 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0