Lugn dag

Sov till halv 2, gjorde en stor frukost och la mig i sängen framför one tree hill, sen dess har jag legat kvar där!
Tycker det är skönt med sånna dagar ibland, då man inte gör något speciellt, bara tar de lugnt utan att tänka på allt man egentligen borde göra!
Nu tänkte jag i alla fall fixa lite ny musik till telefonen sen borde jag verkligen ta itu med lite plugg, jag vet att det är lov, men vi fick en hel bunt med uppgifter som ska vara klar veckan när vi börjar... Vi får se hur det blir med den saken, om jag orkar ta tag i någon uppgift!

Här får ni två till bilder från nyår


Jag & Binaz :*


Jag & finaste Linni!
image description

Kommentarer
Postat av: Sofia - my Camera And I

Låter ju superhärligt!:D

2012-01-03 @ 17:24:45
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: gissa?

Modeller hela högen :* :')

2012-01-03 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0