Genetikuppgift inskickad

Har precis skickat in min genetikuppgift som jag kämpat med hela dagen och gårdagen, trodde det skulle kännas mycket bättre än såhär att bli klar, men det känns faktiskt förjävligt. Tror aldrig jag varit såhär missnöjd med en uppgift förut... För det första så blev den bara 3 och en halv sida när den skulle vara ca 5 och för det andra så kändes det som om jag bara ordbajsade hela uppgiften, skrev liksom inget vettigt!
Imorgon är jag ledig från skolan, men jag ska spendera hela dagen åt en historiauppgift, kul..

Jaja kanske inte så intressant att läsa om allt mitt plugg och sånt, men har inget annat att skriva om, är på alldeles för dåligt humör!
Godnatt alla bloggläsare!
Några bilder som beskriver mitt humör ganska bra :):):)
Weheartit
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0