Do see what I see

Idag hade jag min kanske sista Naturkunskapslektion och Historialektion någonsin! (beroende på vad jag väljer att läsa vidare till) Känns riktigt skönt, det är inte direkt mina favoriämnen om man säger så! Rätt skönt att läsa blockläsning ändå, man får liksom saker överstökade på kort tid. Vi kommer bara ha idrott första året också, vilket jag tycker är grymt skönt!

Snart börjar däremot franska steg 3, ojojoj jag som knappt lärde mig någon franska alls på Nivrena, våran lärare var sjukskriven i över ett halvår så vi fick en vikarie som inte ens kunde franska (?) Ganska stört för det gjorde ju att man hamnade efter en hel del. Jaja det är väl bara att bita ihop!

Målade naglarna för någon dag sen, tycker det är snyggt att göra tipparna i någon annan färg! Mina blev blåa den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0