gofika!

De var fettisdag idag va??? Det har verkligen märkts på min dag.. Borde fan snart synas på min kropp också hhaha!

Började ju som jag tidigare sa, dagen med en bulle och en chokladboll. Sen bestämde jag och mina vänner oss för att gå och fika på det stället som enligt rykten har dom bästa semlorna. Nu efter lite middag och plugg sitter jag och äter på ännu en semla som pappa köpt hem.. Hahhaha och det värsta är att jag inte ens gillar semlor särskillt mycket, aja ta man bort lite grädde så går de an :D

Från och med imorgon börjar jag med godisförbud, i minst en vecka! Bara för att jag kan!

image description
image description
image description
image description


Kommentarer
Postat av: Lilly

Nu är det avgjort! Kolla om det var du som blev veckans blogg :D

2012-02-21 @ 21:35:26
URL: http://thavampyrbarn.blogg.se/
Postat av: Frida

Grädde som är så gott. :)

För min del kan mandelmassan kvitta. :)

2012-02-22 @ 04:21:14
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Freja Bee

bara för att du INTE kan, för du klarade de inteeeeeee loooser :D:D:D kom igen när du klarat 10 dagar ;)

2012-02-22 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0