VEGAN

Idag drog veganveckan igång! Jag och några kompisar har bestämt oss för att inte äta något som kommer från djur på en hel vecka! Alltså inga mjölkprodukter, inget kött, inga ägg osv. Ni fattar inte hur svåårt det är! Värre än jag trodde, särskilt nu när jag kom hem och det finns massa gott som man inte får äta.. Jag fick nöja mig med lite frukt och vatten helt enkelt.
Annars idag har det inte varit något speciellt, borde pluggat matte men det sköt jag som vanligt upp! Har nu alltså nästan två hela kapiter att göra ikväll, för imorgon är det prov på dom båda! Love life.

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Oj, vilken utmaning! Lycka till =)

2012-04-23 @ 17:22:53
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilken utmaning ja! hoppas att allting går bra :D lycka till!

2012-04-23 @ 19:51:03
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0