DRIVE BY



Hallå! Jag vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt, min ursäkt är att den där tiden aldrig räcker till.. Har mycket i skolan plus att jag har börjat övningskört så då finns det inte mycket tid över till bloggen på kvällarna. Nu tänkte jag bara slänga in ett snabbt inlägg eftersom att jag verkligen borde plugga, ska analysera texter som är rasistiska och nazistiska osv. Jävligt svårt måste jag säga! Snart ska jag dessutom ut på vägarna så håll er inne ikväll, hejdå!

image description

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Gillar du att FOTOGRAFERA?



Har just nu en FOTO-TÄVLING!



Förutom ÄRAN väntas även fina PRISER!!!



=)

2012-04-28 @ 15:20:42
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0