You keep on talking but it makes no sense at all

Nu är somsagt jag och Agnes hemma igen efter en grym dag på stan. Vi låg inne på Barista hur länge som helst och bara snackade och hade det mysigt.

Nu när jag är hemma måste jag verkligen ta tag i pluggandet som jag knappt rört under hela helgen. Imorgon ska jag redovisa muntligt i svenskan om en karaktär från t.ex. en film, bok eller serie som man ska beskriva både yttre och inre egenskaper. Jag har valt Seth Cohen från OC, tycker han är så jävla skön! Alltid ironisk och dessutom är han ju så himla söt!
hahah kolla på den här videon med det bästa av Seth Cohen! Av någon anledning gick det inte att bädda in videoklippet så att jag kan visa det här, men jag skriver länken.  Länk till youtube-klippet


Dagens klädsel (dålig webcam bild jag vet)

Kofta - HM
Linne - BikBok
Byxor - Gina Tricot
Örhängen - Cubus


Kommentarer
Postat av: jessica

Sv:jag vet e så sjukt söta dom dära små krabaterna :D <3

2011-09-04 @ 20:22:00
URL: http://bootsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0