Svar på kommentar!

Anonym om köpa eller inte köpa!?:

Hur många gram primer köpte du?:) och är sminket bra?:D


Hej Anonym!
Jag köpte 3 gram primer, och ja sminket är väldigt bra, är supernöjd med de!
De tar ett tag innan man får till hur man ska sminka sig med de men när man väl har fått till de så går de snabbt att sminka sig, innan jag hade lärt mig de stod jag i en evighet och sminkade mej för jag var osäker på hur jag skulle använda det för att få bästa resultat!

Är du sugen på att köpa de så rekomenderar jag att du köper hem några prover för att se till att du får rätt färg till din hudton.

Tikeisminket finns att köpa här !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge räkte 3 gram?:)



Älskar er blogg. Ni borde blogga mer om smink:) och kanske göra en video eller bilder och text och skriva hur ni sminkar er och vilken färg och produkter ni använder:)

2011-09-19 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0