flygande hund?

Är de några som inte kunde titta på klippet jag la upp igår?

Tror de berodde på att jag "bäddade in" från facebook och inte youtube, i och med de blev de nån säkerhetsgrej vilket gjorde att bara mina vänner och mina vänners vänner på facebook kan se de om dom är inloggad..
Försökte ändra den säkerhetsinställningen men fick inte till de och gav upp.

eftersom de blev nå fel med de klippet så måste jag testa lägga in ett idag, denna gång från youtube!


Freja och jag hade lite tråkigt i stallet en dag och gick till paddocken för att låta mojje hoppa,
som ni ser så tycker han de är oerhört kul haha!
sötnos










Kommentarer
Postat av: M*

Have a nice day!

2011-09-07 @ 18:33:33
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0