and I'm free, free falling

håller på att göra mig iordning inför eftermiddagen och kvällen, först måste jag och några kompisar till jehovas vittnen och kolla på nån himla gudstjänst och sen ställa frågor till dom som vi ska ha till ett seminarium i skolan! tråkigt att vi var tvungen att åka dit på en lördag.

Sen åker jag med frida hem till henne och gör något att äta och efter de drar vi in till stan för att gå på bio.
Vi ska nog se jägarna 2, som jag har fattat de så är de en skräckis!
nån som sett den?


Sov ju hos frida inatt igen, åkte hem ganska tidigt för att sätta mig och fortsätta med mitt hemprov, nu har jag gjort två frågor av det!!!
 de är väl att säga hejdå till socialt liv på söndag och måndag..







Tänkte slänga upp en bild på dagensklädsel men min sladd är hos frida så de sket sig..

ha en underbar lördagskväll allihopa!









Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

sv: tackar!

2011-10-01 @ 14:43:09
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: M*

Trevlig helg!

2011-10-01 @ 16:20:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0