resultat av tävling!

tävlingen igår gick över förväntan, med en riktigt fin häst inne på banan åkte jag hem med en seger!

lite orytmisk i grunden eftersom att jag inte känner hästen men i omhoppningen var hon super, ponnyridning på hög nivå, på storhäst hehe!
Electra har helt klart gjort så att min tävlinginstinkt slås på så fort de blir omhoppning! De finns bara vinna eller förlora, jag går hellre ut från banan och har rivit ett hinder och verkligen försökt, än att de gått ganska bra men inte snabbt.

Var ju tänkt att jag skulle tävla dressyr idag men Alcama tappade en sko igår och eftersom dom inte hunnit få dit en hovslagare så kunde jag inte starta. Lite synd eftersom jag ledde cupen, men vi får väl ladda till nästa helg då det är KM istället!

Här får ni iallafall bilder från gårdagens tävling!




fint byggarbete i bakgrunden haha..


taggad häst haha!













Kommentarer
Postat av: emy

sv: tack detsamma! :D

2011-10-09 @ 20:54:20
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

Ja man kan tycka det!! =) kommer kanske!

2011-10-09 @ 22:22:55
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0