Somethings gone inside me, and I can't get it back

Ligger i sängen och ser gossip girl och äter massa fika! Ibland är livet bra skönt ändå, så lät det inte igår kväll haha!

Slutade klockan 1 idag efter jag haft mitt seminaruim, gick bättre än förväntat och som tur var fick jag en fråga jag kände mig hyfsat säker på,
men som vanligt fick jag lite blackouts när jag pratade och jag kom på mycket mer jag kunde sagt efteråt..

Imorgon är det fredag sedan äntligen LOV! Ni anar i inte hur välbehövligt det kommer just nu!

Här är mitt fina fika, fyra mackor med sirap på (ja jag har sirap på mackan, de är grymt gott), hallonmilkshake och kladdkaka med jordgubbsströssel!
Nu blev ni bra frestade va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0