sjuk?

ååh vilken bra sovmorgon jag fick!!
fast ne

Igår gick jag och la mig med världens magont och illamående, kunde inte sova satt jag somnade väldigt sent. Imorse vaknade jag halv sex och de var inte ett dugg bättre, fml
kul att jag hade sovmorgon till halv ett och vaknade halv sex och kunde knappt somna om.

tog en ipren och sov en kvart till innan klockan ringde, skola eller inte skola kände jag då?

var tvungen att göra klart en uppgift på morgonen så jag gjorde de och bestämde mig sedan för att åka till skolan trots allt eftersom att illamåendet gått över.

Nu sitter jag här och fryser, tror fan jag har feber, saaaaaaaaaatan!
men äsch, jag härdar, för tävlingarna i helgen är nåt jag inte tänker missa!!!

så nu åker jag lite små sjuk till stallet och tränar inför morgondagen, ciao!


bild från KM för ett par år sedan då jag fick åka in till sjukan så lilla Embla fick gå in och ta emot mina priser, så sött!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0