dåligt nice att knappt hinna komma till skolan innan man ska hem!

är hemma från skolan nu och klockan är tjugo över 11, att sluta den enda lektionen på hela dagen kvart över 10 känns inte så dåligt, helvete vad jag älskar skvaderns studieupplägg just nu!

ska ta och göra mig lite lunch, sätta på hög musik och sedan få så mycket plugg som möjligt överstökat.
Har två svenska uppgifter att få färdigt och en religionsuppsats som jag ska börja med så de är väl bara att sätta igång!

ha de så bra på skolorna där ute medan jag sitter hemma och har de bra, hihih puusss







Kommentarer
Postat av: linaa

GA SNYGGGGGGGG

2011-10-23 @ 12:16:03
URL: http://indianbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0