Sjuk

Vaknade imorse med världens huvudvärk, ont i halsen och var helt täppt i näsan, så mamma fick sjukanmäla mig från skolan idag. Jag somnade om och sov ända till halv 12, skönt!

Idag har jag sett till att göra sånt som jag länge tänk göra, men inte haft ork eller lust till, så jag har varit duktig idag!

Har tvättat mina sminkborstar



Målade mina naglar, vilket verkligen var behövligt som ni kan se! Ville ha något enkelt så jag tog ett genomskinligt lack bara. Ni kanske fattar att jag inte målat dom där mönstren, det är nagelklistermärken
!


Har rensat musik från iTunes och dessutom laddat ner lite nytt!




Kommentarer
Postat av: Elin

Hur gör du ren dina borstar??

2011-11-07 @ 17:15:43
Postat av: natalie

sv. undra också hur du gör rent borstarna? :)

2011-11-07 @ 18:51:15
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0