Godnatt

Nu ska jag försöka sova, måste vara utvilad till sista skoldagen!! Äntligen blir det jullov, fy helvete vad skönt.

Idag var det massa krångel med bussarna så kom typ en timme för sent till skolan, missade hela mentorstiden hehe.. På eftermiddagen hade vi idrott, det var steptest och sen massa lekar, ganska chill men onödigt!

Har liksom inget mer att skriva, har haft lite bloggtorka på sistone, vet inte vad jag ska skriva om.. Aja hoppas det går över fort :)

Ni får en bild på saknade Dimley som jag hjälpte till att utbilda innan hon såldes vidare! Har "känt" (eller vad man ska säga) Dimley sen hon föddes, hon är Drip Drops föl. Nu vet jag inte ens vem som äger henne eller vart hon bor.. Lite tråkigt.

/Freja


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Åh, tack! Vad gulligt av dig! :)

2011-12-22 @ 11:18:29
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: charlotta&louisa

sv; hehe, tack tack :D

2011-12-22 @ 18:12:56
URL: http://tvillingryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0