Birsta

Hela dagen spenderades på Birsta city med Binaz, gick säkert tre gånger i varje klädaffär och panikletade något att ha på mig imorgon på nyår, det jag beställde hann inte komma fram :/
I alla fall tog det jävligt lång tid innan jag hittade något, var väldigt utplockat i affärerna, så det blev till slut ett helt vanligt linne från Rut m.fl. som var vinrött, köpte det mest för att färgen var så snygg! Kommer ha den till min svarta skinnkjol.
Här är allt det jag köpte

Linne från rut m.fl.
Halsband från vero moda
Tyckte färgerna passade så fint ihop!
Köpte ett hårspänne som gjorde om till ett örhänge, här ser ni resultatet:
Köpte också ett par lite tjockare strumpbyxor från HM, passar bra nu i vinter!

Kommentarer
Postat av: sara

okej jag har väl ridit i 4 år men dock så rider jag typ 3 gånger per månad :)

2011-12-30 @ 21:26:45
URL: http://skidorloveit.webblogg.se/
Postat av: sara

Mena! as skoj nu :) allt bra?

2011-12-30 @ 21:32:21
URL: http://skidorloveit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0