ser det ut som vanligt? tryck F5!

Hej alla ni! Som ni kanske märkt hade allt fuckat upp sig här på bloggen. Designen blev väldigt knasig och saker försvann och bytte plats, utan att vi ens ändrat i stilmallen. Nu tog jag mig tid att ändra det och de slutade i att jag helt fick byta design, inte direkt vad vi ville göra eftersom vi gillade den vi hade men vi blev tvugna!
Nu får det vara denna design till nån av oss kanske orkar ändra haha :D

Mitt liv rullar på precis som innan detta uppehåll. Har mycket i skolan nu innan sommarlovet, umgås med mina underbara vänner och försöker hinna med stallet också!

Hoppas ni hade en bra valborg, de hade jag, och för att inte tala om helgens fest, grymt!
Vädret var kasst vilket resulterar i riktigt risiga bilder men vad gör det, det var underbart kul!





image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0