NEW IN

Slutade tidigt idag och drog med några underbara vänner in till birsta för att äta lunch! Efter de bestämde vi oss för att springa runt på affärerna och kolla in det nya sommarmodet (igen haha). Förälskade mig i tre plagg var av en jag köpte, dom andra två var ett par svarta shorts med guldiga dragkedjor och en otroligt snygg jeansjacka med usas flagga på ryggen. Jag hoppas verkligen att dom inom en snar framtid hamnar i min garderob, jag fyller ju trots allt år om en vecka ;)

Plagget jag köpte är ett virkat linne och kommer från bikbok, funderar på att han det på skolavslutningen tillsammans med höga jeansshorts och några fina armband mm. Men man lär väl hinna ändra sig som vanligt..!


image descriptionimage description
image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0