Den där sommaren. Längtan.


Det är fan den sjunde mars, om en månad kör jag förhoppningsvis moppe, om två månader tar jag förhoppningsvis ett riktigt tidigt, kallt och efterlängtat dopp i havet (kanske inte, men man kan ju hoppas ;D) och om drygt tre månader går jag på sommarlov. Tiden går så otroligt snabbt.

Jag fattar inte riktigt vad vintern ska vara bra för haha, för mig känns det bara som att man går och väntar på att det ska bli sommar igen. Sommaren är enligt mig så jävulskt mycket bättre, allt är lättare, härligare och roligare!

har så fruktansvärt mycket bra minnen från sommaren 2011. Dock så tror jag att 2012s sommar kommer bli ännu bättre!






Några bilder på mig och Freja från i somras. Ganska underbart, ganska galet, och så jävla rätt!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0