Plugg

Nu har jag slappat till det rejält med skolarbetet i typ en månad. Har två inlämningsuppgifter som jag inte börjat med som skulle vart inne för flera veckor sedan, ligger nästan 2 kapitel efter i matten, har franskaprov nästa vecka som jag inte börjat träna till och dessutom två engelskauppgifter. Kanske dags att ta tag i det nu?

Nu vet ni vad jag kommer spendera dagen med i alla fall, ikväll blir det ridning och efter det får vi se om det händer något roligt!

Ha en fin dag!


HAHAHH åh seriöst den snyggaste bilden någonsin!!
image description

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHAHHA ÅH DÖDA MEJ, vilka fula människor alltså! Blir ju rädd :S

2012-03-09 @ 13:25:56
Postat av: Hanna

Hahahaha men asså näe!!! Freja nu kommer jag med pisken på dig!!;)

2012-03-09 @ 20:34:06
URL: http://hannaelinmarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0