är söndagar menade till att plugga..?

det lyckas iallafall alltid bli så att man blir tvungen till att göra det..

Min söndag har sett ut som de flesta söndagar brukar göra. Först plugg hela förmiddagen, tråkigt men välbehövligt eftersom att allt ska skickas in idag. Sen en grym ridtur med eila!

Nu håller jag på och gör klart det sista på mina uppsatser, ska bli såå skönt att äntligen få skicka in dom :D
Snart hoppar jag in i duschen och sen tänker jag slänga mig framför tvn och hoppas på att något riktigt bra dyker upp på rutan.

Är ledig imorgon, jag och freja hade planerat in en photoshoot för att blandannat kunna skaffa en ny vintrig headerbild, men freja har för mycket plugg för att hinna med det, den lilla råttan! Får se om vi får tid nästa helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0