jump off

först får ni lite bilder från gårdagens hoppning.
Inte fullt så bra kvalité pågrundav det dåliga ljuset inomhus, längtar tills vi kan börja köra utomhus igen, Det blir mycket bättre bilder plus att man då kan göra roligare övningar och hoppa högre.

Freja!






jag!





Idag har jag tränat kottiiis.
Han vaar pigg och påväg att bli sådär galen som bara han kan bli, men jag hade kontroll över det, för första gången! Jävulskt härligt att känna att jag lärt mej hur jag ska göra när han håller på att börja uppföra sig sådär knäppt, bara kunna ställa sig upp, höja handen men samtidigt lätta på den och lita på att han litar på mej!





Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; hihi tack så mycket! :)

2012-01-14 @ 20:54:43
URL: http://iinas.blogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Det var precis det jag tröttnade på, det och att dem äger allt du lägger ut, bild som text:)

2012-01-15 @ 16:18:40
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0