min häst, han kan han!



en så kallad ögonblicksbild från en film då kotten löshoppades i förrgår!

hindret ligger på 130 cm, och han hade kunnat hoppa bra mycket högre, men för att han fortfarande ska tycka det är roligt nästa gång så avslutade vi på den höjden.

Tänk den dagen han är så snäll så att han och jag kan komma upp på dom höjderna tillsammans, felet är att han tycker de är så jäkla kul så att ibland blir rent av galen då man hoppar honom, ska hoppa för inger igen på lördag, nu jävlar, jag och kotten ska ut på tävlingsbanorna i sommar!


Får se om jag får tid till att lägga upp filmen här i veckan :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare till din blogg?

Var då med i min tävling om att bli veckansblogg.

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/january/veckansblogg.html#comment

2012-01-11 @ 17:28:27
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0