Jag var dum, du var smart, jag var fängslad

Första skoldagen på vårterminen avklarad, faktiskt ganska roligt på ett sett att komma tillbaka till skolan igen, träffa alla kompisar och sånt! Denna vecka kommer dock vara fullproppad med plugg eftersom jag inte gjort nästan något alls på lovet...
Vårterminen betyder alltså att det snart är vår, sedan sommarlov! Hur skönt kommer inte det bli? Sola, bada, hänga på stranden, va med kompisar hela nätterna och hitta på massa kul!
Idag använde jag för första gången tröjan jag beställde från Hong Kong, gillar den massor!
Här får ni en lite suddig bild på hur jag såg ut idag.
Tröja - Beställd från Hong Kong, märket Ocean Drive
Jeans - Cheap Monday
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0