den lilla beslutsångesten.

ibland, eller ganska ofta, måste man välja. Eller förrresten, man måste alltid välja. Ständigt står man inför val, j.a.g. b.l.i.r. g.a.l.e.n!

Det är ofta när jag står inför val som jag tvekar eftersom jag tror att jag kommer ångra mig sen. Om jag väljer det ena kommer jag kanske om en dag eller några månader senare inte fatta varför jag inte valde det andra.

Mitt val som snurrar i huvudet just nu är om jag ska köpa en iphone 4s eller inte, jag har pengar, och jag har länge velat ha en, MEN jag funderar på om det är värt de, jag tror att jag i sommar kommer ångra att jag gjort av med mina pengar som jag hade kunnat partajävel för. Låter som en liten grej men jag tänker på det hela tiden haha!

Sen så hör man vissa folk som säger att dom är världsbäst och andra som säger att dom suger, hur fan ska man veta!? Om nån av läsare har en så säg vad ni tycker om den!




Kommentarer
Postat av: hanni

(skulle igenntligen komentera detta på inlägget under som frejs skrivit men dte gick inte!!! därför tvingas jag kommentera agnes inlägg....) Bra Freja, ingen kan festa som du! ;) wooopwoop!



Kramkram

2012-01-29 @ 22:09:49
URL: http://hannaelinmarie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0