GUUUUUUULD!

Jag antar att de inte är så många som missat att sveriges juniorer tog VM-guld i natt!
fattarni att Sverige är bäst i världen, mäktigt!

Hade bestämt mig för att för att se matchen som gick 02.00, trots att jag skulle upp tidigt.
Kom på den smarta idén att jag skulle lägga mig tidigt och ställa klockan på två så att jag skulle tjäna några timmmars sömn. Lättare sagt än gjort!

Somnade vid halv tolv och när klockan ringde vid två var jag så gott som död, meeenn pallrade mej upp ur sängen och höll mig vaken till en spännande match.

Halv 6 somnade jag äntligen igen och klockan ringde halv 8. Förstår ni hur trött jag är nu med 4 och en halv timmes sömn i kroppen?!?


men det var de fan värt, inte en match man ville missa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0