Tävlingsdag!

Idag var de ju en tävlingsdag för min del vilket betyder tidiga morgnar och stressiga dagar. Klev upp tjugo i sex, åkte till stallet och hade jouren. Lite senare in på dagen startade jag Electra. Insåg precis innan start att det var närmare ett år sedan jag hoppade henne senast. Blev lite rädd att jag skulle glömt bort hur jag brukade rida henne men precis som mamma sa, Electra är ingen häst man glömmer!

Noll nolla och snabbast tid, vilken pärla hon är!! Kan inte beskriva känslan, det var som att resa tillbaka tiden ett par år, hon och jag på tävlingsbanorna och prisutdelningarna, tillsammans!

För er som inte vet det så är Electra en c ponny som jag har tävlat väldigt mycket. Hon gick förut på ridskola och var ridskolans klart bästa tävlingshäst! Jag hade tur att få tävla henne och vi hade ganska mycket framgångar ihop, hon är en vinnare, snacka om att älska att tävla. Sen blev hon såld. Jag hade tur igen att få fortsätta rida henne en gång i veckan, det är där vi är nu! Har dock inte hoppat henne någonting när hon varit privathäst, framtills idag då, comeback!

Var sedan på årsmöte och fick med mig en liten blomma hem :') nuuu däckar jag i sängen framför one tree hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0