Pluggaråååå!

Har matteprov på tisdag så jag kände idag att det var dags att ta tag i de. Orkade iallafall plugga lite hehe men nu äre slut på den kraften så jag har bosatt mig i soffan.

Har idag varit i böle med Kottis efter en stalljour, han var riktigt jäkla fin! Imorgon blir de tävling på Electra, jag har inte hoppat henne på fleraflera månader, aja, vi kan förhoppningsvis gå på rutin :D

Tråkigt och onödigt inlägg, känns som jag inte har något vettigt skriva om längre. Måste hitta inspiration, nånstans.




Gammal bild!




 


Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

tack och tack! :D



hur mår ni då flickor? :D



kram!

2012-02-25 @ 18:12:54
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0