If it feels so good than it can't be wrong

Har blilvit lite lite med bloggning idag och igår, men jag har haft fullt upp!

Efter jag suttit och fikat på barista med binaz flera timmar igår så åkte vi hem till henne, jag skulle egentligen bara stanna ett tag, men helt spontant bestämde vi oss för att åka på fest så det blev lite ändrade planer!
Vi somnade sen kanske vid 4 eller något och vaknade klockan 9 pigga och kunde inte alls sova längre.. Hela dagen har jag sedan spenderat med Binaz, vi har hunnit med att plugga, kolla på film, baka kladdkaka, filma konstiga videos och massa annat!

Min helg har i alla fall varit väldigt trevlig och jag hoppas ni haft det lika trevligt!

Här kommer lite bilder från festen igår från Linneas blogg



image description


Kommentarer
Postat av: sandra

ja eller hur :)

2012-02-05 @ 22:34:01
URL: http://sandrajohanssoniis.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

verkligen! :D

2012-02-06 @ 06:51:49
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0