fettisdag!

Sitter på skolan, lyssnar på musik och försöker anstränga mig att skriva en filmanalys samtidigt som jag trycker i mig gosaker. I vanliga fall hade jag tyckt de varit en helt okej förmiddag, men med tanken i huvudet att jag egentligen hade kunnat varit hemma och sovit gör mig ganska less.

Imorse kom jag till skolan och fick reda på att tyskan var inställd, bra att läraren skickar ut det mailet kvart i 8 samma dag, då satt jag redan på bussen..

Aja, nu har jag iallafall håltimme till klockan ett, passade på att köpa en bulle och en chokladboll så här fettisdagen till ära :D




Bild från i början av det här skolåret. Gipset är på, haha, fyfan vad skönt att inte ha det nu!! Förstår nu knappt själv hur jag klarade mig. och smärtan.. fyfan!

image description

Kommentarer
Postat av: Frida

Semlor som är så gott. :)

2012-02-21 @ 20:18:28
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0