Älskade söndag vs Hatade söndag

Både älskar och hatar söndagar. Det är den dagen på veckan man har mest ångest, dels över att helgen är slut men också vad man gjort i helgen och främst över att de är skola dagen efter. Brukar dessutom har fyhelvete med plugg att göra, men den här veckan har lärarna varit snäll så jag har bara lite haha. Älskar dock att man tillskillnad från lördagar kan ta de så chill, inte behöva tänka på vad man ska göra på kvällen eller vad man ska ha för partyoutfit.

Min dag började med ett par avsnitt av one tree hill, sen lite små plugg och tv tittande. Efter de lyckades Eila få med mig till stallet på en uteritt, helt spontant. Jag gillar att hon lockade mej med att vi var tvungen att snacka och båda hade saker att berätta och inte att de var för ridandets skull, fast de var ju också kul haha :D

Är nu hemma igen och ska vara duktig och plugga lite igen innan jag bänkar mej framför tvn resten av kvällen. Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0