dålig uppdatering

grymt dålig uppdatering på bloggen just nu måste jag säga, men vi har de fullt upp!

Igår åkte vi somsagt till eon och såg på timrå-modo, och idag efter skolan satt jag och frida kvar på skolan ett tag och pluggade innan vi åkte med fridas mamma hem från stan.
På lunchen idag var vi nere på stan en sväng och köpte lite block, nu är skolan igång på riktigt!
Nu hela kvällen har jag suttit med mitt block framför mej, hua, vi har redan massa plugg..


 matchen!



hahah här pluggas de!!!

Alva och Erri


Jag gillar att vi har så bra lokalsinne att vi måste ha gps i bussen hahah!
För att inte tala om hur fel vi gick när vi skulle från ryggis till skolan ehheeh.


Alva idag när vi väntade på bussen, som såklart inte ville vara med på bild

Imorgon är de en vecka sedan, det har ändå gått hyfsat snabbt! Jag överlever nog i tre veckor till.
ska och röntga om min handled imorgonbitti, och förhoppningsvis så byter dom gips också för de här har blivit typ.. asstort! :o
Sen efter skolan blir de till att åka ner till stan för att titta på modelljakten!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0