Svar på kommentar!

EILA om resultatet!:

fattar inte hur du lyckas, hur kan du måla så små ränder? Skulle jag aldrig klara :D


Svar: Jag använder mej utav ett speciellt nagellack som är till för att rita mönster med som har en smalare borste än vanliga, de fanns att köpa på Cubus förut men säljs inte längre där.
Vet inte vart man kan få tag på de nu men något man kan göra är att rita ränder med en tandpetare!




EILA om GA.MA italy professional:

När du har platt hår, håller det sej platt hela dagen då? :D


Svar: ja, inprincip! De håller hyfsat bra faktiskt, men kan ju aldrig räkna med att de ska se ut som när man går utanför dörren, de blir ju mer luft i de när man går ut. Sen så brukar jag välja att inte ha platt då de regnar eller är fuktigt i luften eftersom då är de lättare för håret att locka till sig. Men ja, de håller bra!



Kommentarer
Postat av: eila

okej då är den som min då..

Fan, jag vill ha en platttång som håller håert platt oavsett väder hehe :D

2011-09-27 @ 22:41:04
URL: http://eilasdrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0