sovmorgon!

väcktes av att freja skickade sms om att hon ser bussen, den åker först till henne och vänder sen till mej några minuter efter, först kom paniken och jag tänke shit vad jag har försovit mej! men sen kom jag ju på att jag har sovmorgon nananan, skööönt :D

Sitter nu och äter frukost, första lektionen ska vi till biblioteket och göra något tråkigt grejs och på etermiddagen har vi prov, kanske inte bästa dagen hehe men aja de måste ju göras.

Blev ingen ridning för mej igår för vi hittade ändå ingen sadel som var värd att testrida i, plus att kotten inte var på sitt bästa humör , han var lite små bråkig och jag vill inte riskera att göra illa mej eftersom jag tar bort gipset imorgoon!! Det har ändå gått hyfsat snabbt men usch vad jag saknar ridningen, får se hur lång tid de tar innan jag är så stark i armen så jag kan rida igen.



sjukt gammal bild!






Kommentarer
Postat av: Lj photos&texts

SVAR; Tack så mycket!

2011-09-22 @ 09:40:18
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0