roliga dagar man har, plugggg..

skola äta plugga sova skola äta plugga sova skola äta plugga sova, haha typ så ser dagarna ut just nu. Hinner aldrig till stallet eller nånting, men imorgon ska jag fan ta mej dit!
Ska kolla på min kära grupp när dom hoppar, lite tråkigt att sitta på andra sidan staketet men sånt är livet, om några veckor så är jag med igen!

Har 55 sidor historia att läsa tills imorgon, får man fråga vad lärarna tänker med då!? Ska fortsaätta kolla igenom sidorna lite nu sen lägga mej och titta på gossip girl.

Morfar kom hit idag från Jönköping och ska vara här över helgen, imorgon kommer även kusinerna hit på middag, trevligt!

Blev ett snabbt inlägg nu för måste somsagt lägga mej och läsa, höörshej!


Bild från igår när dom andra i klassen hade idrott och jag fick sitta på sidan och glo, fml!
Nästa vecka ska jag bannemej vara med, trots gipset haha!


Kommentarer
Postat av: Julia

har lagt till er nu också :)

allt väl?

2011-09-08 @ 22:18:07
URL: http://ju

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0