Jävla väder

Sitter nu framför datan innlindad i en filt, är helt genomblöt efter att ha gått från bussen i spöregn!
Ikväll blir det plugg för min del, har inlämningsuppgift tills imorrn som jag inte ens börjat med..

Det hände en så jävla kul sak idag påväg från skolan till bussen, Linnea gick med paraplyet framför sig för det regnade i motvind. Så hon ser inte att det kommer en betongsugga (ni vet ett sånt där väghinder) precis när hon är framför den ser jag vad som är påväg att hända och skriker AKTA, men Linnea fortsätter och snubblar över den, knäcker av paraplyet som hon tar emot sig med, och landar på mage på andra sidan, benen knäcktes typ upp ashögt, dom nuddade fan nästan huvet!! Hon skrek inget alls, men det gjorde jag hahaha! Sen när jag märkte att det gått bra så började jag asgarva och garvade hela vägen ner till stan och under hela tiden vi var på stan hahahahaha! Linnea skrattade minst lika mycket hon också.

Får se om det blir mer uppdatering ikväll om jag blir klar med pluggningen!



Farliga grejer dedär...


Kommentarer
Postat av: angelica

sv; Tack! :D mina favorit örhängen faktist hihihi :D

2011-09-19 @ 18:24:26
URL: http://angelicabask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0