godmorgon!

sitter och äter frukost, måste gå till bussen om en halvtimme så än så länge har jag god tid på mig! igår ringde aldrig klockan så syster min fick väcka mig, då blev de stressigt kan jag lova! ingen frukost och knappt nå fixad hah! tur skvadern har typ bästa caféet så att man kunde köpa sig en currymacka!

Slutar riktigt tidigt både idag och imorgon, helt otroligt men vi kan göra de även på skvadern !
har ju egentligen naturkunskapsprov imorgon men man får välja om man vill göra ett hemprov istället, alltså få en uppgift att göra hemma, såklart är den svårare men hellre de än att sitta i ett klassrum och har ångest över att man inte kom ihåg saker.

Men nu måste jag gå och fixa mig lite så att jag slipper springa till bussen idag igen, puusss



blev en bild från arkivet på mej och mina fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Jeanette Gustafsson

SV: tack så mycklet! :))

2011-09-29 @ 09:22:29
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: L ♥/ w a z u p

Haha kan tro det, av gammal vana vill man ju hela tiden känna att mobilen faktiskt är där. Jag blir helt nervös när något fattas :P



Måste absolut vara skönare att göra hemprov.. fyfan för att sitta i ett klassrum, höra hur alla runt om bara skriver och skriver, och känna den där nervösa stämningen.. haha :D så var det iaf när jag gick i skolan.

2011-09-29 @ 09:41:09
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0