skor!

har fått en önskan om att jag ska skriva lite om vilka skor jag använder och vilka jag vill ha osv. så då gör jag väl de då! :D

De skorna jag använder mest just nu är helt klart

mina svarta converse

mina röda converse


och mina björnborg skor

ser ut som dom fast mina är vita, hittade ingen bild och hinner inte knäppa någon.




så då till skor jag skulle  VILJA ha!


assnygga högklackade från nelly
tycker det är så snyggt med dragkedjan på sidan!
problemet är bara att jag skulle bli så satans lång i dom, dessutom är det mycket skönare med converse!


från skopunkten


finns flera jag vet som är ganska lika som jag inte hittar bild på, men ni fattar stilen va?



och till vintern då, vad fan ska man ha för skor då??
har alltid härdat i mina converse men vet inte om jag står ut med de i år, lär ju frysa sönder..

De är ju jättemånga som har kängor men jag tycker de verkar så klumpigt heheh

men jag vet ett par som är okej, dom är inte lika klumpig och dom är mjukare,
de är dett par från skopunkten för 400 kronor, vem vet jag kanske köper såna!

fanns ingen bild på dom på deras hemsida, men köper jag såna så slänger jag upp en bild!! :D
men dom ser typ ut som dom här fast har lägre skaft och är snyggare ahaha :D








Kommentarer
Postat av: eila

Det finns snygga kängor på din sko om du vill ha sånna, och snygga klackar där oxå.

Fast snyggast på scorett :D

2011-10-05 @ 12:38:27
Postat av: emelie

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om att vinna en Iphone 4 i min blogg! Tävlingen är enkel och tar max 1 min att anmäla sig!



Kram

2011-10-05 @ 13:10:09
URL: http://thousandmil.blogg.se/
Postat av: Amina

Hej var köpte du dina björnborg skor?? :)

2012-05-25 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0