skittorsdag

men kuuul daag! eller???

Började med att jag imorse helt plötsligt inte kunde skicka iväg sms, var ganska nära att kasta ut mobilen ur bussen innan jag kom på att felet med den var att smsen var slut heheh.

På luchen var vi till birsta och stressade runt och kollade på lite kläder, hittade en kjol på vila med hög midja och dragkedja bak, ska kanske ha den på gymnasiefesten. Fanns ju såklart bara en kvar av den så jag kände mej ganska tvungen att köpa den även fast jag gärna hade velat ha en storlek större haha.

Sen efter ännu en dryg lektion åkte jag och freja och jobbade åt us, fattar ni, vi packade 650 kassar med massa olika broschyrer! Efter att ha gått runt bordet några hundra varv så kände man sig lite yr och har nu lite små ont i ryggen.. men vad gör man inte för us liksom?!?



Har nu slängt i mig lite mat och ska fixa satt jag har sms igen sen måste jag lägga mig och läsa en roman som man ska göra nån redovisning om om tyyp två veckor, hehe kanske dags att börja läsa känner jag.

Fattar ni hur skönt de är att jag har sovmorgon till halv ett imorgon eller!!! Behöver verkligen de just nu, så de sitter inte helt fel :D






Kommentarer
Postat av: eila

bild på sholen kanske?????? :D

2011-10-13 @ 20:54:20
Postat av: Sofia - My Camera And I

Höll på att göra något liknande med min mobil än gång med samma problem, kul att man kommer på anledningen efter ett tag^^

2011-10-13 @ 22:02:28
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: linaa

GUUUD vad fint hår du har!!!!! gahhhh

2011-10-13 @ 22:02:51
URL: http://indianbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0