tikei

har precis klickat hem nytt smink då mitt börjar ta slut! tog större burkar denna gång då jag var säker på färgen och jag vet att jag kommer kunna ha de länge,

beställde en foundation och en primer till mej och en foundation till frida, handlar man över 300 blir de gratis frakt!


och förresten, min älskade plattång har typ gått sönder! I övergången från sladd till platttång har den gått av, eller de inte av men det är sladdarna inuti de svarta som håller ihop den nu. det går att använda den..!! men på egen risk heheh.. så nån vänlig själ som vill ge mej en ny? :')






Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Okej, vad bra ! :)

Jag älskar också hundar, det var faktiskt jätte kul ! :)

2011-10-24 @ 19:06:38
URL: http://photobyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0